Messze a Fidesz költötte a legtöbbet Facebook-kampányra

2019 november 28., csütörtök 7:06
163

A pártok közül messze a Fidesz költötte idén a legtöbb pénzt Facebook-hirdetésre, az RTL Híradó számításai szerint márciustól októberig összesen 96 millió 300 ezer forintot. Második helyen a Momentum áll 28,5 millió forinttal, de a Fidesz még mindig többet költött, mint összes ellenzéki párt együtt. 

A politikusok közül Karácsony Gergely áll az élen (29,2 millió), Tarlós István saját oldalán viszont egyetlen fillért sem szánt erre. Igaz, ettől még nyerhetett volna, hiszen Szegeden úgy választották meg Botka Lászlót, hogy csak 783 ezer forintért reklámozott a Facebookon, ellentétben fideszes ellenfelével, Nemesi Pállal, aki majdnem 9 milliót hirdetett el. 

Józsefvárosban a fideszes Sára Botond költött többet Facebook-kampányra március óta (3,6 millió forint), mégis az ellenzéki Pikó András nyert, aki csak egymilliót. Az RTL-nek azt mondta, azért ennyit, mert ennyi volt.

Ehhez képest Kövér László házelnök októberben azt mondta, nem voltak tiszták az önkormányzati választások, mert „percenként villantak fel ellenzéki politikusok a Facebookon, bennünket pedig onnan kiirtottak”. 

Az utóbbi hetekben többször azzal magyarázták kormányoldalon a Fidesz gyenge szereplését, hogy nem sikerült megszólítaniuk a fiatalokat, akik mindig csak a telefonjukat nyomkodják

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt