Messze a Fidesz költötte a legtöbbet Facebook-kampányra

A pártok közül messze a Fidesz költötte idén a legtöbb pénzt Facebook-hirdetésre, az RTL Híradó számításai szerint márciustól októberig összesen 96 millió 300 ezer forintot. Második helyen a Momentum áll 28,5 millió forinttal, de a Fidesz még mindig többet költött, mint összes ellenzéki párt együtt. 

A politikusok közül Karácsony Gergely áll az élen (29,2 millió), Tarlós István saját oldalán viszont egyetlen fillért sem szánt erre. Igaz, ettől még nyerhetett volna, hiszen Szegeden úgy választották meg Botka Lászlót, hogy csak 783 ezer forintért reklámozott a Facebookon, ellentétben fideszes ellenfelével, Nemesi Pállal, aki majdnem 9 milliót hirdetett el. 

Józsefvárosban a fideszes Sára Botond költött többet Facebook-kampányra március óta (3,6 millió forint), mégis az ellenzéki Pikó András nyert, aki csak egymilliót. Az RTL-nek azt mondta, azért ennyit, mert ennyi volt.

Ehhez képest Kövér László házelnök októberben azt mondta, nem voltak tiszták az önkormányzati választások, mert „percenként villantak fel ellenzéki politikusok a Facebookon, bennünket pedig onnan kiirtottak”. 

Az utóbbi hetekben többször azzal magyarázták kormányoldalon a Fidesz gyenge szereplését, hogy nem sikerült megszólítaniuk a fiatalokat, akik mindig csak a telefonjukat nyomkodják

Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.