"6:50 óta ülök utastársaimmal a Ryanair FR4049 BUD-PRG járatán. A szépséghiba, hogy még mindig Budapesten, 8:10-kor kellett volna landolni" - írja olvasónk, Csaba a reptéren vesztegelve. Mint írta, kaptak tisztes tájékoztatást: "a földi kiszolgáló nem tudja elvégezni a gép jégmentesítését".
Azt még a kapitány kérdésére se tudták elárulni, hogy a probléma mikorra oldódhat meg.
Csabát biztosan nem vigasztalja, de nem csak ő járt így. A ferihegyi reptér weboldala alapján reggel az összes induló járat késett, a szerencsésebbek, például az Air France párizsi és a Lufthansa müncheni járata ötven perc késéssel indulhatott, de például a Wizz Air glasgow-i járata majd két és fél órás várakozás után tudott csak felszállni.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, hogy próbáljon tájékozódni, bár ezt nem könnyíti meg, hogy a legtöbb, már késésben levő járatnál csupán annyit közölnek, hogy a gép "várhatóan" fel fog majd szállni valamikor.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.