A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 350 millió forintra bírságolta a Magyar Telekomot. A Versenyhivatal szerint a vállalat megtévesztette a fogyasztókat a 2018. február 1. és 2018. március 31. között futott „Most generáció” kampányban, írja az MTI.
A GVH szerint azzal, hogy a Telekom maximális sebességről beszélt a kampányban, azt sugallták,
A hivatal szerint a fogyasztók a reklámok alapján nem tudhatták, hogy a maximális sebesség csak egy általános, a szolgáltatás gyorsaságára vonatkozó, szubjektíven értelmezendő ígéret, és megalapozottan gondolhattak arra, hogy a Magyar Telekom a technikailag lehetséges leggyorsabb internetezést ígéri hálózatán.
A bírságot feltételesen szabják ki, vagyis ha a Telekom kompenzálja a fogyasztóit, akkor egy részét nem kell megfizetniük.
A Magyar Telekom az MTI-vel azt közölte, hogy a társaság a döntést jogorvoslattal nem támadta meg, a megállapított jogsértést viszont nem ismerik el, és felajánlották az érintettek kompenzálását.