Amióta 2018 nyarán az addig közpénzben úszó Csetényi Csaba és Kuna Tibor is váratlanul kegyvesztet lett, sőt utóbbi ellen büntetőeljárás is indult, eljött Balásy Gyula időszaka. Innentől kezdte ugyanis konkurencia nélkül kapja a feladatot a kormánytól, hogy eljutassa a legjobban sulykolt propagandaüzeneteket az emberekhez.
Egészen pontosan Balásy saját maga vetélytársa, mert két cége, a Lounge Design és a New Land Media között oszlik meg a sok tízmilliárdos kampányok lebonyolítása.
Még 2018-ban Balásynak a két cég úgy hozott összesen 10,8 milliárdos tiszta hasznot, hogy az év első felében még Kuna és Csetényi is kapott feladatot.
A 2019-es év az első, amikor már csak az volt a kérdés, hogy a Lounge vagy a New Land kapja a munkát. A Lounge a kisebb hal, egyelőre ennek a tavalyi mérlegét nyújtotta be Balásy. Ezzel együtt így nézett ki a Lounge elmúlt pár éve, drasztikus bevételnövekedéssel:
A Lounge nettó árbevétele és adózott nyeresége:
Balásy tavaly 2 milliárd, idén 1,5 milliárd forint osztalékot vett ki csak ebből a cégből.
De a Lounge tényleg csak aprópénz a New Landhez képest. Ennek a cégnek a 2019-es mérlege még nem publikus, de egy konkurencia nélküli teljes évben, pláne, amikor egyre gyorsuló ütemben éget el a kormány közpénzt propagandára, aligha lesz kisebb a New Land bevétele a tavaly 52 milliárdnál (!).
Így nézett ki a cég elképesztő felfutása 2018-ig (nettó árbevétel, nyereség)
A két cégből tavaly 6,3 milliárd forintos osztalékot vett ki Balásy. Ha megjelenik a New Land mérlege is, beszámolunk róla.