Szombattól Budapesten is az ügyfelek szolgálatába áll a kormányablakbusz, közölte az MTI-vel a fővárosi kormányhivatal. Tájékoztatásuk szerint "a mobil kormányablak" személyi okmányokkal kapcsolatos gyorsabb és kényelmesebb ügyintézést biztosít.
Tájékoztatásuk szerint a kormányablakbusz "frekventált helyszíneken" fog szolgálatot teljesíteni. A kormányhivatal a tájékoztatása alapján ilyen frekventált helyszínnek tekinti például a Lurdy-ház parkolóját. Ezt a poént valószínűleg csak a középső Ferencváros lakói értik igazán, bár a busz mérete alapján mégis logikus választásnak tűnik.
A kormányablakbuszban amúgy személyi okmányokat, ügyfélkapu-regisztrációt és a diákigazolványhoz szükséges NEK-regisztrációt lehet intézni, az iratokat a helyszínen átvehető lakcímkártya és ideiglenes személyi kivételével postán kézbesítik. (Via MTI)