Aláírta a 40 milliós szerződést, aztán leszólta a nyavalygó zenészeket Ákos

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

A koronavírus-járvány sem tette tönkre a Szerencsejáték Zrt. és Kovács Ákos kapcsolatát:

az állami cég idén is 40 millió forintos reklámszerződést kötött az előadó-művész Fehér Sólyom nevű vállalkozásával.

Az áprilisban létrejött megállapodás után már érthető, hogy Ákos miért szólta le a kieső bevételeik miatt panaszkodó zenészeket.

„Én arról nyavalyogjak, hogy nem dolgozok, miközben vannak közfeladatot ellátó emberek, rendőrök, katonák, egészségügyi dolgozók, akiknek ugyanúgy be kell menni az egyébként sokkal veszélyesebb munkahelyükre? (..) Én nyafogjak, hogy nem mehetek fel a színpadra? Nem tartom ezt jó ízlésbe illeszthető dolognak, és egyáltalán nem tetszik, mikor a színpadi műfajok képviselői ezügyben nyavalyognak,”

mondta a Tv2 Tények című műsorában június végén

Bár nem tetszik neki a nyavalygás, Ákos is részese a zenészeket megsegítő kormányzati Raktárkoncert-programnak. Annak a programnak, aminek Szentkirályi Alexandra kormányszóvivő szerint az a célja, hogy

segítsék a koronavírus-járvány és az elmaradt fesztiválok miatt nehéz helyzetbe került magyar könnyűzenei ipart.

A 2018-as országgyűlési választáson elmaradt az ellenzéki összefogás, a Fidesz pedig újra kétharmados többséget szerzett. Az ide vezető titkos tárgyalásokról, és a színfalak mögött zajló belső küzdelmekről szól a MAKRO legfrissebb száma. Magyari Péter, a 444 egyik legismertebb oknyomozó újságírója hónapok át készített háttérinterjúkat a hazai politikai élet legbefolyásosabb szereplőivel, és ezek alapján keresi a választ a magyar demokrácia alapkérdésre: “Leváltható-e még választásokon a kormány?”

Megveszem a Makrót