A kormánypropagandát gyártó cég 70 milliárdos megrendelést kapott tavaly

A 2018-as választás titkos története 84 színes oldalon.
Megveszem

A korábbi évhez képest 18 milliárddal nőtt a kormány propagandaanyagait legyártó New Land Media Kft. éves bevétele, írja a cég 2019-es pénzügyi mérlege alapján a 24.hu. A cég egyedüliként kapja a megbízásokat 2018 óta, amikor Csetényi Csaba és Kuna Tibor cégei elvesztették Rogánék bizalmát. Kuna Tibornak később áfacsalás miatt kellett bíróság elé állnia.

Részlet a New Land Media honlapjáról Balásy Gyulával.Fotó: www.newland.hu

Így az egyeduralkodó Balásy cégének forgalma tavaly 70,3 milliárd forintra nőtt, ami 18 milliárddal több mint 2018-ban. Ugyanennek a cégnek a forgalma 2013-ben még csak 8 millió forint volt. 

A lap megemlíti, hogy a most közzétett mérlegbeszámoló szerint Balásy Gyula a szeptember 25-én megtartott egyszemélyes taggyűlésen 4 milliárd forintos osztalékot szavazott meg magának a 2019-es 5,8 milliárdos nyereségből. 

A 2018-as országgyűlési választáson elmaradt az ellenzéki összefogás, a Fidesz pedig újra kétharmados többséget szerzett. Az ide vezető titkos tárgyalásokról, és a színfalak mögött zajló belső küzdelmekről szól a MAKRO legfrissebb száma. Magyari Péter, a 444 egyik legismertebb oknyomozó újságírója hónapok át készített háttérinterjúkat a hazai politikai élet legbefolyásosabb szereplőivel, és ezek alapján keresi a választ a magyar demokrácia alapkérdésre: “Leváltható-e még választásokon a kormány?”

Megveszem a Makrót
Kapcsolódó