Helyreigazítás

2020 december 28., hétfő 9:57

A 444.hu oldalon 2020. november 23. napján „Menesztik az Index főszerkesztőjét, az Indamedia megvette az Index részvényeit” címmel megjelent cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy: „Másfél hete a Mandiner és az orbanviktor.hu korábbi főszerkesztője, Balogh Ákos Gergely főszerkesztő-helyettes távozott.” A valóság ezzel szemben az, hogy Balogh Ákos Gergely nem volt korábban az orvanviktor.hu főszerkesztője, az oldalon semmiféle szerkesztői, tartalmi tevékenységet nem végzett, vállalkozása kizárólag programozással és szerverüzemeltetéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtott az oldal működéséhez.

A 444.hu oldalon 2020. december 12. napján "Újra régi az Index: visszatért Balogh Ákos Gergely" címmel megjelent cikkünkben valótlanul állítottuk, hogy: "Az idő azonban az orbanviktor.hu-nál és a mandiner.hu-nál évtizedes szerkesztői tapasztalatokat szerző B.Á.G.-ot igazolta az igazgatósággal való birkózásban láthatóan megfáradt egykori sportriporter Szombathyval szemben." A valóság ezzel szemben az, hogy Balogh Ákos Gergely nem volt korábban az orvanviktor.hu főszerkesztője, az oldalon semmiféle szerkesztői, tartalmi tevékenységet nem végzett, vállalkozása kizárólag programozással és szerverüzemeltetéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtott az oldal működéséhez.