Az ország turisztikai ügynöksége udvariasan arra kéri a turistákat, hogy legyen elég a levendulamezős, illetve a hegycsúcsokon örvendős képekből, ugyanis ezekből épp elegendő, vagyis inkább talán elviselhetetlenül sok készült - írja a Guardian. Az ügynökség által most indított #DoSomethingNewNZ kampány célja, hogy valamivel eredetibb fotók lepjék el a közösségi oldalakat az országról. A kampányt egy komikus, Thomas Sainsbury népszerűsíti.
„Észrevettük, hogy mindenhol ugyanolyan képek vagy beállított pózok jöttek fel újra és újra, mindegy, hol készültek” - mondta a helyi turisztikai menedzser, Bjoern Spreitzer. „Annyi fantasztikus dolog van Új-Zélandon azon túl, ami a közösségi oldalakon pörög”.
Azok, akik tényleg valami újat tudnak mutatni képeiken, 500 dolláros, belföldön beváltható utazási utalványt nyernek.
(Guardian)