Hétköznapi léptékkel szinte felfoghatatlan tempóban termelnek bevételeket a világ legnagyobb netes cégei, írja a CNBC, ami az egyszerűbb felfoghatóság érdekében a negyedéves jelentéseik alapján percre bontva számolta ki bevételeiket.
Az eredmény valóban döbbenetes, számításaik szerint
az Amazon az év első három hónapjában percenként 837 330,25 dollárt, vagyis 250 215 212 forintot termelt.
Ehhez képest a járványidőszak egyik nagy nyertesének számító sztrímingszolgáltató, a Netflix percenkénti árbevétele mindössze 55 270,06 dollár, ami azért még így is bő 16,5 millió forint percenként. A hét legnagyobb árbevételű cég között az egyedüli nem netes vállalkozás, a Tesla percenként 80 162,04 dollár bevételt termelt.
A CNBC ugyanakkor azt is megjegyzi, hogy a hetek átlagban 373 606 dollárt kerestek, ami amúgy kevesebb, mint az előző év utolsó negyedévében mért 416 768 dolláros percenkénti árbevételük volt. Abban a negyedévben az Amazon percenként 950 ezer dollár bevételt termelt. (Via CNBC)