A Pesti TV és a Pesti Srácok munkatársai szerint ellehetetlenítik őket

szeptember 16., csütörtök 15:04
24

Frissítés (2021.09.17.): A cikkben idézett nyílt levél helyén másnap már egy köszönetnyilvánítás található, amiben a Pesti TV egyéves születésnapjáról írnak. Nyoma sincs az eredeti tiltakozásnak.

„Tiltakozunk a Pesti TV és a PestiSrácok.hu szerkesztőségének ellehetetlenítése miatt! Két hete szerződés és finanszírozás nélkül, teljes bizonytalanságban készítjük a Pesti TV tartalmait. Idáig tudtunk hátrálni, mögöttünk már a szakadék tátong” - írják nyílt levelükben a Pesti TV és a Pesti Srácok munkatársai.

„Belviták, emberi gyarlóságok és becsvágyak miatt sok értékes tett és törekvés hullott a padlóra az elmúlt években. Nem hagyhatjuk, hogy a Pesti TV és a PestiSrácok.hu közös szerkesztősége is erre a sorsa jusson! Ébredjenek, akiknek ez a hivatásuk és álljanak mellénk, akiknek fontos a létezésünk!”

Aztán még arról is írnak, hogy ők a „normalitás forradalmát” képviselik, és nem hagyják, hogy „Szamuely Tibor és Kun Béla örökösei újra megnyomorítsák ezt az országot!”

Kásler Miklós, az emberi erőforrások minisztere átadja a Magyar Érdemrend Lovagkereszt polgári tagozat kitüntetést Huth Gergelynek, a Pesti TV programigazgatójának, a PestiSrácok.hu főszerkesztőjének az állami ünnep alkalmából a Pesti Vigadóban Fotó: Kovács Attila/MTI/MTVA

A Pesti TV kiadója a Progress Media Hungary Kft. Ennek egy egyik tulajdonosa Vaszily Miklós, a TV2 igazgatósági elnöke, az MTVA egykori vezérigazgatója. A másik tulajdonos pedig a Mészáros Lőrinc pénzét is kezelő Bizalom Vagyonkezelő Kft.

Vaszily egyelőre nem reagált a szerkesztőség levelére, de júliusban megerősítette a Media1-nek, hogy eljutottak hozzá a Pesti TV-nél zajló, pénzpazarlással kapcsolatos hírek, és kivizsgálja ezeket. Szeptemberben szintén a Media1-en mondta el, hogy ezentúl nem Szenvedi Zoltán és Huth Gergely cégétől, a Gerillapress Kft.-től rendelik meg a műsorok gyártását. A tartalmi kérdések maradtak a Gerillapressnél.

A szerkesztőségi nyílt levélhez egy közleményt is kapcsoltak a Gerillapress, illetve a Pesti Srácokat működtető Insider Média Lapkiadó Kft. nevében. Ebben azt írják, a Progress semmilyen vizsgálatot nem folytatott náluk, nem találtak kifogásolható tevékenységet vagy kifizetést.

A Pesti TV-t tavaly indították, idén a UPC csomagjába is bekerült a HírTV helyére, előtte decemberben 20 ezren nézték főműsoridőben.

Huth Gergely, a Pesti TV programigazgatója és a Pesti Srácok főszerkesztője nemrég kapott lovagkeresztet „példaértékű újságírói és televíziós tevékenységéért”.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt