Punk kiskosztümben: Enyedi Ildikó mindenkit jól megtréfált a Feleségem történetével

MŰVÉSZET
2021 október 02., 18:38
link Forrás

Enyedi Ildikó olyat húzott a Feleségem történetével, mint a higanymozgásáról és vad tánclépéseiről híres rockandrollsztár, aki a Puskás Stadiont megtöltő rajongókat sokkolva a közönségnek háttal, egy székben ülve énekel.

Enyedi mindenkit meglepett, a régi, lelkes rajongóit talán leginkább: a kultikus rendező új filmjében nincsen se mese, se mágikus realizmus, se viccesen szürreális lebegés, se szőrös állatok.

A Feleségem története első blikkre egy klasszikus magyar nagyregény klasszikus stílusú adaptációja. Enyeditől ez olyan, mintha a Ramones egyszer csak egy szimfonikus zenekarral lépett volna fel, bőrdzseki és csőnadrág helyett szmokingban.

Én mégis lelkesen pogózom a színpad előtt, mert az eredmény lenyűgöző lett, bár elképzelésem sincs arról, hányan fognak hozzám csatlakozni.

Csatlakozz a Körhöz, és olvass tovább!

Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!

Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.