Mark Zuckerberg egy több mint egy órás reklámvideóban hirdette a Metaverzumot, amivel az egyre több problémával küzdő Facebook (amit most átneveznek Metára) előremenekülne.
Toby Earl kritikus szúrta ki, hogy amikor a videó elejefelé a Facebook vezére (a Metavezér!) a virtuális másolatának ruhát választ, bár több különböző ruhát is felpróbál, végül pont ugyanolyat választ, mint amilyet a valóságban is hord.
Sokat elárul a Metavezér képzelőerejéről, hogy gyakorlatilag azt tette, amit Dwight Schrute az Office-ban, aki annyira beképzelt és ötlettelen, hogy a Second Life-ban egyszerűen lemásolta a saját életét (annyi módosítással, hogy a játékban tudott repülni).
Ahogy tavaly megírtuk: a 2000-es évek egyik legviccesebb sorozatának karaktere az nem csak humorforrás, hanem figyelmeztetés is volt, és mára eljött a Dwight Schrute-ok kora.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.