A múlt héten csodák csodájára a legtöbbet két ellenzéki oldalra költöttek, az Erősítőre és az Ez Van-ra, összesen több mint 60 millió ment el rájuk. Persze látható, hogy a megafonosok együtt nagyobbat mentek, főleg az Aktuálissal együtt, pedig az első ötbe egyedül az a fideszes projekt fért be.
A hirdetőket megnézve viszont látható a totális fideszes fölény, a Megafonra és az Aktuálisra együtt elment 100 millió forint, és már a Mediaworks is több mint 50 millió forintért hirdet hetente.
A három legnagyobb hirdető összességében még mindig a Megafon – ami az ahhoz szorosan kötődő Aktuálissal együtt már több mint 1 milliárdot hirdetett el, de ezen a héten talán már egyedül is 1 milliárd forint fölött lesz –, utána jön a Fidesz és a kormány.
Összességében még mindig jóval többet költött a kormányoldal, mint mindenki más összesen.
Az elmúlt hét újra minden oldalon rekordköltéseket hozott, és bár a kormányoldal magasan vezet, és továbbra is többet költ, mint mindenki más, zárkózik fel az ellenzék is.
Az ellenzék továbbra is főleg azt hirdette, hogy Orbánék lopnak és putyinisták, a kormányoldal pedig azt, hogy az ellenzék háborúpárti, és azt akarja, hogy ne jöjjön orosz gáz.
Nemrég a Lakmusz írt arról, hogy a Who Targets Me kiegészítőjével meg lehet nézni, hogy a politikai szereplők mi alapján célozzák a Facebook-felhasználót. Akinek Chrome böngészője van, itt tudja telepíteni, aki Firefoxot használ, az pedig itt, és pár nap múlva részletes adatokat kaphat.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.