A múlt héten a legtöbbet a megafonos Aktuálisra költöttek, de minden megafonos lenyomta Márki-Zay Péter oldalát.
A hirdetőknél is maradt a totális fideszes fölény, sőt,még többet költöttek, csak a Megafon és az Aktuális Média 95 milliót költött el, de a Mediaworks is jön fel, már 50 millióért hirdetnek egy hét alatt.
A három legnagyobb hirdető összességében még mindig a Megafon – ami az ahhoz szorosan kötődő Aktuálissal együtt már több mint 1 milliárdot hirdetett el –, utána jön a Fidesz és a kormány.
A fideszes kétharmad megtört, a kormányoldal 3,2 milliárd forintot hirdetett el, de az ellenzék is 1,8-at.
Az elmúlt hét minden oldalon rekordköltéseket hozott, de a kormányoldal magasan vezet. A kormányoldal egy hét alatt összesen közel negyedmilliárd forintot fizetett a Facebooknak.
Az ellenzék a rekordköltéseivel azt hirdette, hogy Orbán kitart Putyin mellett, és leállhat a paksi bővítés, a kormányoldal pedig azt, hogy az ellenzék háborúpárti, és azt akarja, hogy ne jöjjön orosz gáz.
Nemrég a Lakmusz írt arról, hogy a Who Targets Me kiegészítőjével meg lehet nézni, hogy a politikai szereplők mi alapján célozzák a Facebook-felhasználót. Akinek Chrome böngészője van, itt tudja telepíteni, aki Firefoxot használ, az pedig itt, és pár nap múlva részletes adatokat kaphat.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.