A múlt héten a legtöbbet a Fidesz, a Gattyán-párt és Márki-Zay Péter oldalára költöttek. Miután az előző héten nem kapott semmit, visszatért az Aktuális is, ami az A kopasz oszt-ot is készítő Filep Dávid projektje. (Lehetséges, hogy helyette inkább a Tiktokon hirdetik, a kínai platformról viszont nem lehet adatokat kinyerni.)
A hirdetőknél is maradt a totális fideszes fölény: a Megafon, a Mediaworks, a Fidesz és még Gattyán pártja is többet költött, mint Márki-Zay Péter. Csak a fideszes média több mint 60 milliót elhirdetett a héten.
A három legnagyobb hirdető összességében még mindig a Megafon, a Fidesz és a kormány. Érdekesség, hogy Márki-Zay túl van a 100 millión, annyit költött el mint a Momentum összesen, de az ellenzéki Megafonnak szánt Erősítő is elköltött 100 milliót.
A fideszes kétharmad nincs veszélyben:
Az egyesült ellenzék lendülete kicsit megtorpant, megint szakadnak le a kormányoldaltól, az egyéb ellenzéki pártok (amik alá nem túl igazságosan a Mi Hazánktól az MKKP-n át a mikropártokig mindenkit besoroltunk) viszont jönnek fel, főleg Gattyánnak, kisebb részben a Mi Hazánknak hála.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.