Nem enyhül a kormány és a Ryanair csetepatéja. Aki jegyet foglalna a fapados cég oldaláróln és Magyarországról megy rá a honlapjukra, az a következő üzenetbe botlik a weboldal tetején:
Az angol nyelvű szöveg magyar fordítása:
Hamis állításokat közölt a Magyar Nemzet - A július 1. után utazó Ryainair-ügyfeleknek kevesebb, mint 3 százaléka döntött az út lemondása mellett
A "bővebben" linkre kattintva a következő, angol nyelvű szöveg fogad:
"A Magyar Nemzet állításai hamisak és nyilvánvaló kitalációk. A július 1. utáni utakra jegyet foglaló Ryanair-utasok kevesebb mint 3 százaléka döntött úgy, hogy él az út lemondásának lehetőségével, a jegy teljes árának visszatérítése mellett. Ezeket a helyeket most újra lefoglalhatják a magyar családok. Több mint 97 százalék döntött úgy, hogy kifizeti Nagy miniszter veszteséges légitársaságokra kivetett hamis és idióta "extraprofit-adóját", ami az olyan magyar családok ezreinek fogja megdrágítani a Magyarországról és Magyarországra történő utazást, akik az olcsó repülés lehetőségével élve tudják látogatni a szerte Európában élő és dolgozó barátaikat és családtagjaikat. Nagy miniszternek bocsánatot kellene kérnie azoktól a magyar családoktól, akik az idióta adója miatt magasabb jegyárat fizethetnek."
A Ryanair ezzel arra a múlt csütörtöki Magyar Nemzet-cikkre reagál, amiben a kormánylap forrás megjelölése nélkül azt állította, hogy
az utasok tömegesen mondják le a Ryanairnél a magyar kormány extraprofitadója miatt visszamenőleg is megemelt jegyárakat. A lap szerint a már kifizetett júliusi jegyek 60 százalékát a csütörtöki határidőig az utasok lemondták, azaz inkább visszakérték az eredeti árat.
Erre válaszul a cég azt reagálta, amit később a weboldalára is kiírt, miszerint a valós arány 3 százalék, vagyis a kormányújságban írtak mindössze egyhuszada.
Ez már nem is az első csörte volt a cég és a kormány között. Miután a brutálisan veszteséges cégre Nagy Márton jegyenként 3900 forintos "extraprofitadót" vetett ki, a Ryanair bejelentette, hogy ennyivel emeli meg minden Magyarországról induló járatának jegyárát, visszamenőleg is. A kormány erre válaszul fogyasztóvédelmi eljárást indított a cég ellen.
Michael O'Leary, a Ryanair vezérigazgatója erre egy HVG-nek adott rövid interjúban ötször nevezte idiótának Nagy Mártont.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.