Rogán Cecília és Sarka Kata milliárdos profitot termelő bulvárbányája gazdasági csoda

június 29., szerda 6:29
27

Brutálisan magas, 85 százalékos profitrátát ért el Rogán Cecília és Sarka Kata cége 2021-ben, ami azt jelenti, hogy 100 forintnyi bevételből 85-öt zsebre tudtak tenni, ez pedig a hazai médiapiacon igazi kuriózum – írja a 24.hu, azt a június eleji hírt boncolgatva, hogy Rogán-Gaál Cecília és Sarka Kata bulvárlapja 1,3 milliárd forintot termelt 2021-ben.

A twn.hu oldalt kiadó Top News Hungary Kft.

  • 2021-ben mindössze nyolc alkalmazottal ért el több mint 1,56 milliárd forintnyi árbevételt,
  • ebből 1,33 milliárdnyi adózott eredményt tudott realizálni, a nyereséget pedig a tulajdonosok osztalék formájában ki is utalták maguknak.

Ez 85 százalékos profitrátát jelent egy olyan ágazatban, ahol a nagy és sikeresnek mondható hazai médiacégeké is csupán 10 és 20 százalék között mozog. Beszámolójuk szerint ez a cég főtevékenységéből, vagyis a „világháló-portál szolgáltatásból” származott. Mindezt pedig úgy sikerült elérniük, hogy

  • a twn.hu-nak alig 23 ezer követője van Facebookon,
  • ahova utoljára május 23-án posztoltak.
  • A Facebookra kitett posztokra gyakorlatilag nulla reakció érkezik,
  • az oldal impresszumában pedig még a főszerkesztő neve sincs megadva, ott csak a Top News Hungary Kft. címe található.
  • Ezek mellett a Gemius adatai alapján a twn.hu például június 19-én vasárnap mindössze a 198. lett a magyar portálok látogatottsági listáján valamivel több, mint 12 ezer látogatóval, de április 3-án mindössze 1400 olvasó kattintott rájuk.

A 24.hu a twn.hu oldalán megadott egyetlen mailcímre küldött kérdéseket, hogy megtudják, mi áll a kivételes siker hátterében, de levelükre hetek óta nem válaszolt Sarka Kata és Rogán-Gaál Cecília cége.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt