A 4iG Nyrt. hivatalosan is bejelentette a Gazdasági Versenyhivatalnak (GVH) október 18-án, hogy többségi irányítást szerez a Crealive Reklámügynökség és annak leányvállalatai, vagyis a Honeycomb Hungary Kft. és Honeycomb Central Europe Kft. felett - derül ki a GVH oldaláról. A tranzakció a szükséges versenyjogi eljárás eredményétől függően év végéig zárulhat.
A Honeycomb Hungary Kft. résztulajdonosa a VBPS Kft.-n keresztül Szalay-Bobrovniczky Kristóf, honvédelmi miniszter, aki kinevezése után azt ígérte, hogy megszünteti a miniszteri pozíciót és a céges érdekeltségeit érintő összeférhetetlenséget. A Honeycomb rendelkezik a Brisk szoftver és az erre épülő Brisk médiatechnológiai platform kizárólagos felhasználási jogával. Ez egy olyan online rendszer, amely automatizáltan ellenőrzi és továbbítja azokat a reklámokat, szpotokat, melyeket a különböző ügynökségek leadnak a tv-csatornáknak.
Jászai Gellért cége, a 4iG az a Mészáros Lőrinc vonzáskörzetéből kinőtt, állami hátszéllel felfuttatott nagyvállalat, amelyről augusztusban kiderült: az állammal közösen, 715 milliárd forintért megvásárolja a Vodafone-t.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.