Stratégiai együttműködést kötött az Indamedia és a Mediaworks

Média
2023 február 07., 12:55

„Az Indamedia teljes képernyős, videós hirdetési megoldásának, az IndaSpotnak az adaptációja a Mediaworks portfólióján is elérhetővé válik” – kapta meg egy közleményben a Media1, vagyis a Mediaworks és az Indexet is birtokló Indamedia stratégiai együttműködést kötött.

A lap azt írja, az IndaSpot adaptációja mostantól a kormánypárti lapokat magában foglaló Mediaworks (KESMA) online kiadványain is elérhető lesz. Az erről szóló megállapodást 2022 végén írta alá a két kiadóvállalat.

Az Indamedia Sales 2021 júniusában élesítette saját fejlesztésű hirdetési megoldását, az IndaSpotot, amelyet videószpot alapú kampányokhoz terveztek, és egyfajta online reklámblokként működik.

Abonyi Bernadett, az Indamedia Network portfólió igazgatója azt mondta, „büszkék” arra, hogy az IndaSpotot a Mediaworks felületein is értékesíthetik. „Az együttműködés egyúttal elismerés az IndaSpotnak, amely 2022-ben több mint száz kampányban bizonyította hatékonyságát. A most megkötött megállapodásnak köszönhetően olyan egyedi megoldást nyújtunk a hirdetők számára, amellyel a videós hirdetéseiket a legnagyobb elérés mellett célzottan, pontosan mérhetően helyezhetik el.”

Fodor István, a Mediaworks Hungary Zrt. vezérigazgató-helyettese azt mondta, „komoly várakozással” tekintenek „az együttműködés elé”.