Torlódás van az M1-es autópálya Budapest felé vezető oldalán, a 68-as km-nél, Tata térségében új terelést alakítanak ki, ez okozza a fennakadást, írja az Útinform. A tájékoztatás szerint ugyan végeztek a munkákkal, de a torlódás még mindig meghaladja a 20 kilométert.
Az Útinform azt tanácsolja, hogy aki teheti, a 94-es km-nél lehajtva, a Bábolna - Nagyigmánd - Kocs - Tata - Vértesszőlős útvonalon kerülhet, de mostanra Tata és az M1-es autópálya csomópontja között is beállt a forgalom az 1-es főúton. Itt 5 kilométeres a torlódás.
Továbbá:
Az M1-es Hegyeshalom felé vezető oldalán is megkezdőik a terelés kiépítése, így a 61-es és a 66-os km között az aktuális munkaterületnél csak egy sáv járható. Arréb, a 123-as és a 128-as km között felújítási munkák miatt is forgalomkorlátozásra kell számítani.
A Budapest felé vezető oldalon a 142-es és a 123-as km között szakaszos torlódás tapasztalható, az 1-es főúton lehet kerülni.
Torlódik a forgalom az M7-es autópálya Letenye felé vezető oldalán, Törökbálint és Martonvásár között.
A 4-es főúton, Karcag térségében egy személygépkocsi árokba borult. A 165-ös km-nél félpályán halad a forgalom.
Az 54-es főúton, Kecskemét térségében, korábban több jármű karambolozott. A 8-as km-nél a fél útpálya újra igénybe vehető.
Az M4-es azt, a Budapest felé tartó oldalon, Üllőnél és Vecsésnél a külső sávot aszfaltozzák, a járműveket a belső sávba terelik, ami napszaktól függetlenül gyakran okoz torlódást. A felújítási munka nem érinti az M0 csomópontot, így ott zavartalan a le és a felhajtás.
A 44-es főúton, Kecskemét közelében csomópont építési munkák miatt a 8-as km-nél a fél útpályát lezárták. Az erős forgalom miatt napközben gyakran alakul ki torlódás, főleg a belváros felé.