Bár gyakori, hogy a bemutató hétvégéje után lanyhul az érdeklődés, és a sikerfilmek is akár 40-50 százalékkal kevesebb nézőt vonzanak, de a Filmforgalmazók Egyesületének összesítése szerint a Barbie-é csak 10, az Oppenheimeré pedig 16 százalékkal esett vissza.
A két filmre itthon a bemutató óta eltelt 10 nap alatt 533 ezer jegyet adtak el.
A Barbie 100 ezer új (csütörtöktől vasárnapig jegyet váltó) nézőjével 293 ezer nézőnél tart, az Oppenheimert meg 83 ezren nézték meg a hétvégén, így már 240 ezer nézője van.
A két filmre együtt több mint 1 milliárd forintért vettek jegyet itthon, ebből 580,6 milliót a Barbie-ra, 495,3 milliót pedig az Oppenheimerre.
Az egy héttel korábban bemutatott Mission: Impossible – Leszámolás első része 131 ezer nézőnél tart.
Greta Gerwig a valaha volt legsikeresebb női rendező lett a Barbie nyitóhétvégéjén, a filmje az év legsikeresebb filmje Magyarországon is. A Barbie-ról itt, az Oppenheimerről itt írtunk.