Mintegy ötven magyar rekedhetett a valenciai repülőtéren, miután a katasztrófális időjárás miatt összeomlott a városban a közlekedés. Akik leszálltak, nem tudtak bejutni a városba, a felszálló utasok nagy része el sem jutott a kapukhoz, mesélte a Blikknek egy olvasó. A Ryanair működésbe káoszba fulladt: Mariann három gyermekével és férjével becsekkolt a hazatartó gépre, de az csak a csomagjaikat hozta Budapestre, a családot nem.
„Szaladtunk a repülőnkhöz, amelyről semmilyen indulási információ nem volt kiírva, de azt mondták, megvár minket. Néhány perc alatt odaértünk a kapunkhoz, ott közölték velünk, hogy itt hagyott minket a gép, de a csomagunk az rajta van. Mindezt három gyerekkel, és nem mi voltunk az utolsó utasok, akik így jártak
- tette hozzá. A repülőtéren nem volt last call, sőt, semmilyen hangosbemondós tájékoztatás. A Ryanair pultjánál négy óra várakozás után közölték velük, hogy online vegyék a társasággal a kapcsolatot.
„Végül újabb több órás chatelést követően, miután kivertük a balhét, bár azt mondták, a mi hibánk, hogy lekéstük a gépet, hajlandóak voltak nekünk átfoglalni a jegyeinket egy másik, két nappal későbbi gépre, egy másik városba,”
- miután egy estét még Valenciában töltöttek, átautóztak Malagába egy bérautóval, és reménykednek, hogy hazajutnak.