Az orosz gyártó és az észt Skinest Rail, ami alvállalkozóval, az ukrán Krjukovszkij vagongyárral végezné a munkát. A Napi Gazdaság forrásai szerint a Skinest Rail ajánlata kérdéses, mert referencialistáján 21 munkát jelölt meg, de ezek közül csak kettő kapcsolatos metrókocsikkal, a többi vasúti vagonok felújításáról szól. Az említett két feladat, a kijevi metró járműveinek javítása azonban nem olyan teljes körű, mint ami Budapesten kellene. Eddig úgy tűnt, Budapest inkább az oroszoknak adná a megbízást, ami amúgy annyiba kerül, hogy akár új kocsikat is vehetnénk belőle. A legutóbbi hírek szerint az észtek az orosz gyártó alá ígértek.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.