A Nemzeti Kommunikációs Hivatal azzal a három céggel fog szerződni, ami elnyerte az állami hirdetések kezelésére vonatkozó 25 milliárd forint keretösszegű tendert – jelentette ki az NKH elnöke az M1-en.
Nobilis Márton, kérdésre válaszolva megerősítette, hogy a HG 360 Reklámügynökség Kft.-re, a Trinity Communications Kft. és Young and Partners Kft.-re, illetve a Mindshare Médiaügynökség Kft.-re bízzák az állami hirdetéseket.
A kormány októberben döntött arról, hogy olcsóbbá és átláthatóbbá teszi az állami reklámpiacot és összevonja az állami hirdetéseket – mondta Nobilis. Ez azt jelenti, hogy a közbeszerzéssel a kb. 1500 állami szervezet nem külön-külön fog kommunikációs partnert keresni, hanem a tendernyertes három társaság nyújt számukra reklámszolgáltatást.
Ez egyrészt olcsóbbá teszi a rendszert, illetve a kisebb szervezetek megkaphatják a legjobb minőségű szolgáltatást, miközben korábban esélyük sem volt erre – sorolta a szerződés előnyeit Nobilis.
Szitén kérdésre válaszolva azt mondta, hogy korábban valóban annak a kommunikációs cégnek, a Prestige Kft.-nek az alkalmazottja volt, ami Várhegyi Attila volt fideszes politikus érdekeltségébe tartozik, de ennek semmi köze nincs a jelenlegi pozíciójához, a volt munkaadója nincs a nyertesek között, sőt a 17 pályázó társaság között sem található meg – mondta az NKH elnöke.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.