Az már tényleg egy új szint, ha a stadionépítést még reklámozzák is. Ráadásul Szijjártó Péter barátja kapta a munkát

A szombathelyi sportfejlesztés (focistadion és sportcsarnoképítés) eddig váratlan költségnövekedésével tűnt ki, 9,6 milliárd helyett végül 15,2 milliárdért készül el. És ehhez jön még hárommilliárd a kormánytól a szombathelyi Illés Akadémiának.

Ehhez képest tényleg aprócska, de azért lehajolni érdemes összeg az a 17,5 millió forint, amire “A szombathelyi labdarúgó stadion és sportcsarnok fejlesztéséhez (projekt) kapcsolódó marketing feladatok ellátása” címén szerződtek. Nem mással, mint Szijjártó Péter barátjának, Kuna Tibornak a cégével, a Young and Partnersszel. Az Isten által pénzszerzésre kijelölt Kuna újabb sikeres közbeszerzést az Átlátszó szúrta ki.

A nettó 17,5 millió forintos megbízás keretében a cégnek egy honlapot valamint közösségi médiacsatornákat kell létrehoznia és üzemeltetnie, sajtókapcsolatokat kell kialakítania, PR-tervet készítenie, arculatot kialakítania, Google- és Facebook-hirdetéseket vásárolnia, továbbá a sportkomplexum terveiből egy animációs videót kell készítenie.

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.