A megszüntetett Népszabadság kiadója azért késlekedik az előfizetések visszafizetésével, mert TÚL SOK előfizetője volt a lapnak

Média
2016 október 17., 12:35

A Népszabadság szerkesztőségének Facebook-oldala osztotta meg azt a levelet, amit volt előfizetőjük írt.

Zsolt megpróbálta visszakérni az egyéves előfizetése időarányos részét.

Először október 8-án, a Népszabadság megszűnésekor írt levelet a kiadó Mediaworksnek. Nem kapott választ.

10-én, hétfőn telefonált, akkor azt mondták, még azon a héten péntekig kap levelet.

13-án érkezett is egy levél, „a nolhu-s bullshittel”. Ez az, amiben gazdasági indokokkal magyarázták az azonnali leállítást.

Felhívta újra őket, akkor azt mondták, szombatig kap levelet.

Természetesen nem érkezett levél.

Ezért újra telefonált. Bediktálta az adatait, állítólag visszautalják a pénzt október 1-től számolva. Majd valamikor novemberben.

A kérdésre, hogy ha egy nap alatt lerombolhattak valamit, a kártalanítás miért tart ennyi ideig, az volt a válasz, hogy

„nagyon sok előfizetője volt a Népszabadságnak”.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.