Duginista magyar fiatalok fekete kapucnit húztak, aztán matricákat ragasztgattak egy Starbucks ablakaira, mert nem szeretik a muszlimokat

Nagyon sok dolog van Magyarországon, amit az egyszeri ember soha nem fog tudni megérteni. Ilyenek azok a fiatalok is, akik a szélsőjobboldali újjászületés jegyében alt-right-ra keresztelték át az identitásvédő pszeudo-fasizmust, és elnevezték magukat Identás Generációnak.

Aztán elkezdtek gondolkodni, hogyan is védhetnék meg hatékonyan az identitásukat, és rájöttek, hogy úgy, ha matricákat ragasztanak valamelyik budapesti Starbucks üvegeire. Ezt meg is tették (a videón lévő hóesésből ítélve még télen), aztán feltöltötték márciusban az erről készült videót a Youtube-ra:

A matricákon a Starburka felirat szerepel, és a Starbucks logóján lévő sellő nikábban. Tehát a Starburka inkább Starnikáb, csak az nem hangzik olyan jól.

Egyelőre nem tudni, hogy Magyarországon ki akarja nikábba öltöztetni a Starbucks sellőjét, és azt sem, hogy akkor az Identitás Generáció ezzel a Starbucks mellett állt-e ki, ami - bárhogy is nézzük - bizony egy amerikai központú multi. Persze az is lehet, hogy azt akarták mondani, hogy a Starbucks és a nikábhordás az ugyanaz, de valószínűleg erre sem jövünk már rá soha.

Hát, szóval ez a helyzet. (via 24.hu)

UPDATE 10.40

Az akció jó eséllyel a Starbucks korábbi kiállására utal, amiben Trump muszlim beutazási tilalma ellen emeltek szót, és felajánlották, hogy felvesznek 10 ezer menekültet.

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.