Annyi segítséget adunk, hogy az egyik a saját termékeit hirdeti saját pénzen. A kormány azonban megszüntetné ezt, azzal az indokkal, hogy „a kevesebb reklámnak köszönhetően a fogyasztók tudatosabban válasszanak a termékek közül”.
A másik Habony Árpád lapja, amiben a kormány saját magát népszerűsíti az adófizetők pénzén. A reklámok elkészítésével és a reklámfelületek vásárlásával is baráti cégeket bíznak meg, amiket aztán kormánylapokban jelentetnek meg, kampányonként milliárdos tételben.
A reklámkorlátozáson kívül is számos szívatást, lényegében adókat tartalmazó kiskereskedelmi javaslatcsomag húsvét után a parlament elé kerülhet. A kormány nyilván a Tesco, Aldi, Lidl-vonalon keménykedne, de az egyeztetéseken még a baráti CBA és a Coop is jelezte, hogy több pontot ellenez az elképzelések közül. Az egyeztetések után a kormány még szigorított is a terven.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.