A főpolgármester ezúttal az Inforádión keseredett el, amiért csak nem tud elindulni a 3-as metróvonal felújítása. Továbbra is azon megy az aggódás, vajon használhatja-e a főváros a 30 milliárdos pénzmaradványát az állam 130 milliárdos támogatása mellett, mert ha igen, az isten sem állítja meg Tarlós Istvánt, hogy a renoválást elindítsa. Ha így lesz, 2020 elejére készen lehet a régi-új 3-as vonal.
A gond ugye ott van, hogy uniós engedély kell a , ennek ügyében a héten Brüsszelbe látogat egy küldöttség élén Szegvári Péter NFM-államtitkárral, Bolla Tibor BKV-vezérigazgatóval és Radnai Tiborral, a projekt vezetőjével.
A főváros ezt a 30 milliós tartalékot más célokra akarta eredetileg költeni, de át akarják irányítani az egyik metrószakaszra, amihez viszont kell az unió engedélye. Az állam pedig nem ad több pénzt, de Tarlóst ez már nem érdekli:
"Engem már nem érdekel, hogy az állam mit ad és mit nem ad, (...) ki milyen kommunikációt alkalmaz. Ennek a városnak a sorsáért a politikai felelőséget nekem kell viselnem, és ezt a munkát a város el fogja végezni".
Cáfolta, hogy a Bálna értékesítéséből fedezné a főváros a munkálatokat, de nem tagadta, hogy az eladás napirenden. Az önkormányzat kicseréli a metrószerelvényeket még 2018 során, és garantálja a balesetmentes közlekedést a ciklus folyamán.
Tarlós arról is beszélt, egyetért azzal, hogy korlátozni kell a futóversenyek számát a városban, az ügyben megfogalmazott javaslat szerinte "arányos álláspontot" képvisel.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.