Hús és sör után sajtra költenek a legtöbbet a magyarok

A magyarok 90 milliárd forintot költenek sajtvásárlásra az élelmiszerüzletekben, ennél többet csak a feldolgozott húsra és sörre adnak ki - írta a Világgazdaság.

A lap pénteki számában a Nielsen adatai alapján közölték, hogy a sajtok közül 

továbbra is trappista a legnépszerűbb fajta,

a teljes piac 43 százalékát fedi le.

A piackutató szerint tavaly június és idén május között a sajtpiac a mennyiséget nézve stabil maradt, értékben viszont 9 százalékos növekedéssel a 90 milliárd forintot is meghaladta a forgalom. A Nielsen szerint a fogyasztás eltolódott a magasabb árszínvonalú sajtok felé, a gyártói márkák forgalma viszont 63 százalékról 60 százalékra esett vissza egy év alatt. (MTI)

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.