Azonnal a szélsőséges vélemények kereszttüzébe került a Coca-Cola friss reklámszpotja, amit a rajongói progresszív jófejségnek, az ellenfelei viszont Kendall Jenner-féle opportunista bunkóságnak, egy fontos történelmi esemény olcsó meggyalázásának tartanak. (A Pepsi idén tavasszal a hatalmas felháborodás miatt egy nap után volt kénytelen visszavonni egy netes reklámfilmjét, amiben Kendall Jenner amerikai valóságshow-sztár egy tüntetésen átad egy doboz Pepsit egy rohamrendőrnek, mire a tüntetők tapsviharban törnek ki. Jenner sírva kért bocsánatot egy videón, kibaszott ostobának nevezve saját magát.)
A mostani Coca-Cola reklámban egy szaúdi apa tanítja vezetni a lányát, közben egy üveg kólával jófejkedik. A szpot aprópója a Szaúd-Arábia eddigi berendezkedését éppen gyökerestül felforgató döntés, amivel engedélyezték, hogy az eddig ókonzervatív iszlám országban a nők is vezethessenek. (A királyság reformista, a jelek szerint egyeduralomra törő koronahercege a reformfolyamat részeként a napokban rendelte el egy Orbán Viktor által éppen a nem hagyományos üzleti módszerei miatt kitüntetett másik herceg letartóztatását.)
A Coca-Cola persze éppen nagy terjeszkedésben van a királyságban, tavaly jelentették be, hogy 2019-ben átadnak egy 100 millió dolláros palackozó üzemet.
(via Mashable)
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.