Rozsdásodnak a CAF villamosok is

Megviseli a budapesti időjárás az 1-2 éves spanyol CAF villamosokat is, az Omnibusz blog fotóin látszik is, ahogy az egyik szerelvényt kiverte a rozsda.

Fotó: Omnibusz blog

A BKK már jelezte a gyártónak a problémát, amit valószínűleg garanciálisan javítanak majd.

Az Omnibusz szerint nem csak egy szerelvénnyel van probléma, ugyanis

„Az összes CAF ablaksáv fölötti lemeze rohad... kétéves járműveknél ez ultra gáz!”

A BKV is elismerte, hogy „a járművek burkoló lemezeinek szélein korróziós elváltozások” jelentek meg.

Fotó: Omnibusz blog

Az első budapesti CAF-villamos 2015 februárjában készült el Zaragozában, és még abban az évben forgalomba is állt. A BKV-val kötött szerződés 35 darab rövidebb (34 méteres), és 12 darab hosszabb (56 méteres) villamos szállításáról szólt, további 77 darabos opciós vásárlási lehetőséggel. Az első 56 méter hosszú villamos 2016 tavaszán állt forgalomba az 1-es vonalon. A rövidebb CAF-ok a 3-as és a budai fonódó vonalain járnak. (via Index)

Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.