Rozsdásodnak a CAF villamosok is

közlekedés
2018 január 31., 08:48

Megviseli a budapesti időjárás az 1-2 éves spanyol CAF villamosokat is, az Omnibusz blog fotóin látszik is, ahogy az egyik szerelvényt kiverte a rozsda.

photo_camera Fotó: Omnibusz blog

A BKK már jelezte a gyártónak a problémát, amit valószínűleg garanciálisan javítanak majd.

Az Omnibusz szerint nem csak egy szerelvénnyel van probléma, ugyanis

„Az összes CAF ablaksáv fölötti lemeze rohad... kétéves járműveknél ez ultra gáz!”

A BKV is elismerte, hogy „a járművek burkoló lemezeinek szélein korróziós elváltozások” jelentek meg.

photo_camera Fotó: Omnibusz blog

Az első budapesti CAF-villamos 2015 februárjában készült el Zaragozában, és még abban az évben forgalomba is állt. A BKV-val kötött szerződés 35 darab rövidebb (34 méteres), és 12 darab hosszabb (56 méteres) villamos szállításáról szólt, további 77 darabos opciós vásárlási lehetőséggel. Az első 56 méter hosszú villamos 2016 tavaszán állt forgalomba az 1-es vonalon. A rövidebb CAF-ok a 3-as és a budai fonódó vonalain járnak. (via Index)

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.