Rozsdásodnak a CAF villamosok is

Megviseli a budapesti időjárás az 1-2 éves spanyol CAF villamosokat is, az Omnibusz blog fotóin látszik is, ahogy az egyik szerelvényt kiverte a rozsda.

Fotó: Omnibusz blog

A BKK már jelezte a gyártónak a problémát, amit valószínűleg garanciálisan javítanak majd.

Az Omnibusz szerint nem csak egy szerelvénnyel van probléma, ugyanis

„Az összes CAF ablaksáv fölötti lemeze rohad... kétéves járműveknél ez ultra gáz!”

A BKV is elismerte, hogy „a járművek burkoló lemezeinek szélein korróziós elváltozások” jelentek meg.

Fotó: Omnibusz blog

Az első budapesti CAF-villamos 2015 februárjában készült el Zaragozában, és még abban az évben forgalomba is állt. A BKV-val kötött szerződés 35 darab rövidebb (34 méteres), és 12 darab hosszabb (56 méteres) villamos szállításáról szólt, további 77 darabos opciós vásárlási lehetőséggel. Az első 56 méter hosszú villamos 2016 tavaszán állt forgalomba az 1-es vonalon. A rövidebb CAF-ok a 3-as és a budai fonódó vonalain járnak. (via Index)

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.