Döbbenetes, jelentőségében talán csak a műanyagot lebontó mutáns enzimek megalkotásához mérhető internet- és művészettörténeti felfedezést tett big sue Twitter-felhasználó:
megtalálta 2017 mindent letaroló mémjének művészettörténeti gyökereit.
Az ős-elkalandozó fiú az angol Joshua Reynolds festménye 1760-61-ből, címe Garrick a Tragédia és a Komédia között. A rokokó képnek pedig olyan komoly tanulságai vannak, amik egyetlen centit sem koptak az évszázadok alatt.
A festmény főhőse David Garrick színész, aki a Komédia könnyű vonzereje, és a Tragédia presztízse között őrlődik. Mémnyelven:
Az egyszerű élvezet és az erény, a Komolyság és dolgok elviccelése közötti vívódás jelenik meg a képen:
van-e dillemma, ami aktuálisabb lenne ennél az internet korában is?
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.