Lejárt a mozdonyvezető munkaideje, ezért otthagyta az egész vonatot a puszta közepén

Talán az lehetett a baj, hogy a vonat eleve késve indult egy műszaki hiba miatt, így a mozdonyvezetőnek még érkezés előtt lejárt a munkaideje. Ezért lelépett.

Borsnak a péntek reggeli Dália IC egyik utasa a következőt mesélte:

„...arra ébredtem, hogy állunk a semmi közepén. Majd jött a kalauz, és azt mondta sűrű elnézéskérés mellett, hogy sajnos itt most állni fogunk egy darabig, mert a mozdonyvezetőnek lejárt a munkaideje.”

Fél óráig várakoztak Füzesabony előtt, mire megérkezett a váltás. Végül a műszaki hiba miatti késéssel együtt másfél órát csúsztak a menetrendhez képest.

A Bors kereste a MÁV-ot, a vasúttársaság a műszaki hibát elismerte, de a mozdonyvezető távozásáról nem mondott semmit.

A MÁV közben reagált az esetre.

November végén 476 újság, rádió, tévécsatorna és internetes oldal ajándékozta oda magát nemzetstratégiai közérdekből az új fideszes médiaalapítványnak, az eddiginél is jobban a kormány felé hajlítva a magyar nyilvánosságot.

A 444 nem közpénzből működik, és szerencsére senki sem tud bennünket a Fidesznek ajándékozni.

A hosszú távú, biztos működéshez viszont a te segítségedre is szükségünk van. Idén 50 millió forintot szeretnénk olvasóinktól összegyűjteni, 36 millió már összejött, ezt nagyon köszönjük!

Hogy elérjük a kitűzött célt, kérjük támogasd rendszeresen a 444-et!

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.