A Médiahatóság szerint a Turul-kitűzőről visszaverődő fény mennyisége miatt nem volt bujtatott reklám a márka szerepeltetése köztévé egyik műsorában

2018 szeptember 6., csütörtök 12:29
115

Tényleg kicsiszolták a kreatív hivatali munkát a Médiahatóságnál, ahol Turcsán Szabolcs LMP-s képviselő tett panaszt, mert szerinte bújtatott reklám volt a köztévében, amikor az egyik sportműsor vezetője Turul márkás kitűzőben szerepelt az adásban. Az MTVA egyébként imádja Mészáros Lőrinc sportszergyártó cégét, az új mezek bemutatójáról parádés klippel jelentkezett be az M4 Facebook oldala.

A Médiahatóság mostanra vizsgálta át a panasz alapján a kitűzős történetet, és a 24.hu beszámolója szerint megállapították, hogy

„jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető”

így nem történt bújtatott reklámozás sem.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt