A Médiahatóság szerint a Turul-kitűzőről visszaverődő fény mennyisége miatt nem volt bujtatott reklám a márka szerepeltetése köztévé egyik műsorában

Tényleg kicsiszolták a kreatív hivatali munkát a Médiahatóságnál, ahol Turcsán Szabolcs LMP-s képviselő tett panaszt, mert szerinte bújtatott reklám volt a köztévében, amikor az egyik sportműsor vezetője Turul márkás kitűzőben szerepelt az adásban. Az MTVA egyébként imádja Mészáros Lőrinc sportszergyártó cégét, az új mezek bemutatójáról parádés klippel jelentkezett be az M4 Facebook oldala.

A Médiahatóság mostanra vizsgálta át a panasz alapján a kitűzős történetet, és a 24.hu beszámolója szerint megállapították, hogy

„jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető”

így nem történt bújtatott reklámozás sem.

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Kapcsolódó
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.