A Médiahatóság szerint a Turul-kitűzőről visszaverődő fény mennyisége miatt nem volt bujtatott reklám a márka szerepeltetése köztévé egyik műsorában

media
2018 szeptember 06., 12:29
comments 115

Tényleg kicsiszolták a kreatív hivatali munkát a Médiahatóságnál, ahol Turcsán Szabolcs LMP-s képviselő tett panaszt, mert szerinte bújtatott reklám volt a köztévében, amikor az egyik sportműsor vezetője Turul márkás kitűzőben szerepelt az adásban. Az MTVA egyébként imádja Mészáros Lőrinc sportszergyártó cégét, az új mezek bemutatójáról parádés klippel jelentkezett be az M4 Facebook oldala.

A Médiahatóság mostanra vizsgálta át a panasz alapján a kitűzős történetet, és a 24.hu beszámolója szerint megállapították, hogy

„jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető”

így nem történt bújtatott reklámozás sem.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.