A Médiahatóság szerint a Turul-kitűzőről visszaverődő fény mennyisége miatt nem volt bujtatott reklám a márka szerepeltetése köztévé egyik műsorában

Tényleg kicsiszolták a kreatív hivatali munkát a Médiahatóságnál, ahol Turcsán Szabolcs LMP-s képviselő tett panaszt, mert szerinte bújtatott reklám volt a köztévében, amikor az egyik sportműsor vezetője Turul márkás kitűzőben szerepelt az adásban. Az MTVA egyébként imádja Mészáros Lőrinc sportszergyártó cégét, az új mezek bemutatójáról parádés klippel jelentkezett be az M4 Facebook oldala.

A Médiahatóság mostanra vizsgálta át a panasz alapján a kitűzős történetet, és a 24.hu beszámolója szerint megállapították, hogy

„jelvény szerkesztett műsorban jelent meg, de azon a sportszermárka logója – a kitűző mérete és a fémlapocskáról visszaverődő fény miatt – nem volt egyértelműen kivehető”

így nem történt bújtatott reklámozás sem.