Két órája írtunk róla, hogy a budapesti Liszt Ferenc repülőtér érkezési oldalán dunai hajótörés bulit reklámoznak a fővárosba érkező turistáknak. Így nézett ki:
A Budapest Airport kommunikációs igazgató levelében köszönetet mondott, hogy felhívtuk a figyelmüket „a partihajó reklámra, ami már harmadik hete fut a repülőtéri digitális reklámfelületeken. A Hableány és utasainak tragédiája azonban teljesen más kontextusba helyezi ezt a reklámot. Emiatt felvettük a kapcsolatot a reklámügynökséggel, amely az összes repülőtéri reklámfelületet értékesíti és azonnal levetettük a reklámot a digitális felületekről.”
A Budapest Airport elnézést kér, ha valakinek az érzékenységét sértette a reklám, és osztozik az érintett dél-koreai és magyar családok gyászában.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.