A BKK 366 darab jegykiadó automatájánál 2019. január 1. és szeptember 30. között mintegy 14,4 millió tranzakciót bonyolítottak le, és az ügyfelek mindössze 0,026 százaléka nem kapott visszajáró pénzt, 0,017 százaléka nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből - közölte a BKK az Alfahírrel.
Ha viszont darabra nézzük, akkor már kevésbé tűnik elenyészőnek a hibák száma:
Az Alfahír szerint így csak idén több tízmillió forint sorsa függött attól, a vásárlók ott hagyták-e az elrontott automatákat a pénzükkel vagy a megvásárolt termékekkel, vagy rögtön intézkedést kértek az ügyfélszolgálattól. Ráadásul ezek csak a hivatalosan ismert adatok, a valóságban ennél jelentősen több kár történhetett, hiszen aki nem jelzi a hibás működést, annak esete dokumentálatlanul marad - teszi hozzá a portál.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.