Idén eddig 3744 ember nem kapott visszajárót a BKK-automatákból

A BKK 366 darab jegykiadó automatájánál 2019. január 1. és szeptember 30. között mintegy 14,4 millió tranzakciót bonyolítottak le, és az ügyfelek mindössze 0,026 százaléka nem kapott visszajáró pénzt, 0,017 százaléka nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből - közölte a BKK az Alfahírrel.

Ha viszont darabra nézzük, akkor már kevésbé tűnik elenyészőnek a hibák száma:

  • 3744 fő nem kapott visszajáró pénzt, 
  • 2448 fő nem kapott jegyet vagy bérletet a gépekből. 

Az Alfahír szerint így csak idén több tízmillió forint sorsa függött attól, a vásárlók ott hagyták-e az elrontott automatákat a pénzükkel vagy a megvásárolt termékekkel, vagy rögtön intézkedést kértek az ügyfélszolgálattól. Ráadásul ezek csak a hivatalosan ismert adatok, a valóságban ennél jelentősen több kár történhetett, hiszen aki nem jelzi a hibás működést, annak esete dokumentálatlanul marad - teszi hozzá a portál.

Vannak olyan időszakok, amikor kulcsfontosságú, hogy mindenki gyorsan megbízható információkhoz juthasson. Mi a 444-nél minden nap ezen dolgozunk.

Amennyire tőlünk telik, igyekszünk segíteni eligazodni ebben a gyorsan változó, bizonytalan helyzetben.

De ehhez nekünk is szükségünk van a ti segítségetekre. A lap már eddig is csak a ti támogatásotokkal tudott működni, és a most következő időszakban ez várhatóan még inkább így lesz. Ahogy lelassul a gazdaság és az élet, teljesen érthető módon kevesebb lesz a hirdetés is.

Nekünk viszont most kell a legjobban teljesítenünk, amikor a legnagyobb szükségetek lehet ránk. Hogy a legpontosabb információk birtokában tudjatok döntést hozni a saját életetekről, egészségetekről, biztonságotokról.

Ezért arra kérünk, hogy ha teheted, támogasd a munkánkat. Akár néhány száz forint is számít.

Koronavírus Hírek, háttér
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok érvényesek 2019. december 2-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.