Nem adta ki a visszajárót a budapesti jegyautomata, a BKK 9 hónap és 12 nap alatt vizsgálta ki az ügyet

Örömteli levelet kapott hétfőn délután egy budapesti közösségi közlekedő arról, hogy a BKK sikeresen kivizsgálta a panaszát, megállapítva, hogy emberünk igazat beszélt a telefonba és az F35-ös számú jegyutomata tényleg elnyelte az ezreséből visszajáró 650 forintját, amit, ha végre elküldi a bankszámlaadatait, rögvest át is utalnak a számlájára. 

Az örömben nem üröm, hanem ellenkezőleg, dupla öröm, hogy az illető, aki én vagyok, a telefonos bejelentést 2019. április 29-én, vagyis 9 hónappal és 12 nappal ezelőtt tettem. Ennyi időbe telt megállapítani, hogy ezen a napon "az F35 számú TVM automatából megvásárolni kívánt díjterméket" megkaptam, azonban az általam bedobott összeget a készülék nem adta vissza, ezért visszatérítési igényemet jogosnak találták.

Hogy a dolog még viccesebb legyen, BKK-s kapcsolattartóm a levél második felében igen udvariasan, ám félreérthetetlenül utalt arra, hogy ha nem lennék ennyire lusta és a tőlük 2019. május 17-én kapott emailre megírtam volna nekik a bankszámlaszámomat, a 650 forintomat most egyből át is tudták volna utalni, amit így csak akkor tudnak megtenni, ha megírom végre nekik az adatokat.

Fura, hogy bárki csodálkozik azon, hogy még mindig nem nyomozták ki, ki ölte meg Kennedy elnököt.