Ahogy az elektromos rollereket üzemeltető Lime elkezdett vidéken is terjeszkedni, a Balaton-parti önkormányzatok egyből szigorításokkal reagáltak, mert elegük lett a mindenhova szétdobált járművekből. Székesfehérváron igyekeztek előre gondolkodni, hogy elkerüljék a Budapesten kialakult káoszt, ahol gyakorlatilag szabályozás nélkül jelent meg a Lime, így most akár a gyalogosok között is teljes sebességgel hajthatnak a rollerek, és akár a járda közepén is le lehet tenni őket.
Székesfehérvárra csak azután engedték be júliustól a rolleres céget, hogy a helyiek megszavazták a fideszes polgármester oldalán. Viszont Cser-Palkovics András ezután is feltételeket szabott a Lime-nak:
Egyben felkérték a Belügyminisztériumot, hogy pontosítsák a KRESZ-ben a rollerek szabályozását, eddig ugyanis nem volt egyértelmű, hogy segédmotoros járműnek számít-e, ami abból a szempontból fontos, hogy kell-e hozzá bukósisak, vagy mehetnek-e a járdán. Korábban Pintér Sándor egyértelműen azt mondta, hogy szerinte az e-roller segédmotoros kerékpárnak számít.
A IX. kerületben is a héten fogadtak el egy szabályozást, hogy megakadályozzák a rollerek szétdobálását. Mátyás Ferenc kerületi képviselő elmondta, hogy szeptember közepétől csak a kijelölt mobilitási pontokon lehet letenni a rollereket, amit szintén a GPS-es rendszer ellenőriz. A tervek szerint egymástól 300 méterre jelölnék ki a pontokat, de a helyzetet bonyolítja, hogy bizonyos szakaszok a fővároshoz tartoznak. A XI. kerületben szintén jelöltek már ki gyűjtőpontokat.
A Lime az V. kerületből már 2019-ben kivonult, miután begyűjtötték az utcákon széthagyott rollereket. Az I. kerületből pedig tavaly tiltották ki az e-rollereket.