Hosszú idő után tényleg eredeti húzással jelentkezett a sokat kritizált közszolgálati média: januárral betört a közéleti műsorok piacára a 48 perc című magazinműsor, aminek csak az elnevezése színtelen-szagtalan, a formátumát bátran nevezhetjük forradalminak is.
Egy átlagos fideszes beszélgetős műsort kell elképzelni, amiben a műsorvezető és a vendégek a félidőben minden előzmény nélkül elhagyják a tévéstúdiót, lógva hagyják a gyanútlan tévénézőket, hogy átüljenek egy kivilágítatlan feketelyukba, és a hirado.hu-n folytassák a beszélgetést, az internetezők előtt.
Üzleti modellre szerencsére a közmédiánál nincs szükség, értelmetlen hát azon rugózni, hogy ez valami újszerű fiatalmegszólítási kísérlet a Kunigunda útján, vagy egyszerűen több helyre lehet beszámlázni a gyártásért. De amikor a 24. percnél a műsorvezető felállítja a vendégeket és átkíséri őket az internetre, az azért váratlanul éri a nézőt.
Kommentek
Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.