Nagyot ugrottak a fideszes költések a Facebookon, csak a megafonosokra 80 milliót vertek el egy hét alatt

március 4., péntek 10:00
1
Fotó: Szabó Sári

A múlt héten a legtöbbet két megafonos oldalra és a Gattyán-pártra költöttek, de több fideszes lap (Magyar Nemzet, Origo, Ripost) is belelendült a hirdetésbe.

A hirdetőknél is maradt a totális fideszes fölény, sőt megtöbbszörözték a költéseiket, csak a Megafon és az Aktuális Média 80 milliót költött el, de a Mediaworks is elvert 40 milliót. A kormányoldal egy hét alatt összesen közel 150 milliót fizetett a Facebooknak.

A három legnagyobb hirdető összességében még mindig a Megafon (ami az Aktuálissal együtt már majdnem 1 milliárdot hirdetett el), a Fidesz és a kormány.

A fideszes kétharmad továbbra sincs veszélyben, a kormányoldal már 3 milliárd forintot hirdetett el.

Az elmúlt hét minden oldalon rekordköltéseket hozott, de a kormányoldal így is 2,5-szer annyit költött, mint az ellenzék.

A Lakmusz írt arról, hogy a Who Targets Me kiegészítőjével megnézheted, hogy a politikai szereplők mi alapján céloznak téged a Facebookon. Ha Chrome böngésződ van, itt tudod telepíteni, ha a Firefoxot használod, akkor pedig itt, és pár nap múlva részletes adatokat kaphatsz.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt