Minimum a Sztárbox óta itthon is biztosan tudható, hogy ha valaki bármiféle küzdősporttal akar pénzt keresni (és nem feltétlenül világklasszisokat ereszt össze), akkor a meccsek körüli felhajtás ezerszer fontosabb annál, ami aztán a ringben/ketrecben történik. Az RTL azzal még el tudta érni ezt a figyelemszintet, hogy közepesen ismert celebeket ugrasztott egymásnak, de ha ez sincs meg, mélyebbre kell nyúlni a közösségi média bugyraiban.
Ott pedig már arra is stabil sportkarriert lehet építeni, ha valaki elég embert képes felidegesíteni. A youtuberként induló Jake Paul például már évi 20-50 millió dollárt keres azon, hogy tömegek szeretnék látni, ahogy valamelyik kiérdemesült sportoló végre kiüti. Júliusban például az 57 éves Mike Tyson bunyózik a texasi Cowboys’ 80 ezres stadionjában, a meccset a Netflix közvetíti.
Csak idő kérdése volt, hogy valaki itthon is megpróbálja lemásolni a Jake Paul-modellt,
de ahogy magyar éjszakai élet nekilátott a hazai verzió megvalósításához, abból szupergála helyett inkább egy Guy Ritchie-filmbe illő shitshow lett.Pedig az alkalmas szereplők megvoltak hozzá. Mivel magyar TikTok lakossági része másról sem szól, mint hogy figyelemre éhes emberek bullyingolják és bunyóra hívják ki egymást, már csak a megfelelő konfliktust kellett kiválasztani, felállítani a ringet és eladni a jegyeket.
Légy része a közösségünknek, segítsd az újság működését!
Már előfizetőnk vagy? Jelentkezz be!