This is it: végre-valahára itt az MVM új arculata és imázskampánya!!!!!

Elkészült az MVM új arculata, ami úgy hiányzott már, mint egy doboz friss ausztrál levegő Pekingből. Itt van, nagyon magyar, nagyon villamos:

Ez pedig maga a reklám:

Jogos a kérdés, hogy mégis mi a fenének kell egy monopolhelyzetben lévő áramszolgáltatónak imázskampány, feltehetőleg egy valag pénzből?

A kampányt a Trinity Communications készítette, amit Kuna Tiboré, aki Szijjártó Péter külügyminiszterrel és Seszták Miklós fejlesztési miniszterrel ápol közeli viszonyt.

A Kreatív szerint az arculatváltást dr. Bentzik Réka, az MVM kommunikációs igazgatója így indokolta:

„Az MVM a legsikeresebb nemzeti tulajdonú vállalat, amely árbevételét tekintve a negyedik legnagyobb Magyarországon működő cég. Ehhez mérten azonban, disszonáns az az örökségünk, hogy a társaság a lakosság közel kétharmadának nem mond semmit. Az MVM új középtávú stratégiája azt a célt tűzte ki, hogy a komplex energetikai feladatok tekintetében egy regionálisan is versenyképes, jövő- és ügyfélorientált nemzeti társasággá váljunk, amely folyamatos innováció mellett felelős, fenntartható és biztonságos energiaellátást garantál. A lakossági visszajelzések alapján azonban a korábbi kommunikációs alapokkal nem tudunk ezen az úton tovább haladni. Ezért egy olyan imázskampányt szerettünk volna elindítani, ami jelentőségéhez és aktivitásaihoz mérten láthatóvá teszi az MVM-et.”

Ennek megfelelően a Facebookon is pörög már a modern, fiatalos dizájn, és a magyarfoldgazkereskedo.hu is megújult.

Kérdésünkre néhány napja az MVM közölte, „az előzetes becslések alapján a csoportszintű arculatváltás teljes költsége meg sem közelíti a milliárdos nagyságrendet”, de mivel ez egy összetett folyamat, „a pontos tájékoztatáshoz nagy mennyiségű adatot” kell még feldolgozniuk, ezért még 15 napot kértek.

Az biztos, hogy ha én most fiatal lennék, csak tőlük vennék földgázt és áramot.

;