Hihetetlenül jó hangulatú kommentek pörögnek a T-Systems Facebook-oldalán, érdemes odanézni!

A hazai céges PR történetének egyik legjobb húzása volt, hogy a BKK-nak elektronikus jegy- és bérletrendszert fejlesztő T-Systems a rendőrségen jelentette fel azt a fiút, aki rájött, hogy a rendszer primitív hibája miatt bármilyen összeget be tudott írni a bérlet árához, így 50 forintért vehetett egyet. Ahelyett, hogy megköszönték volna, esetleg még fizettek is volna neki valamilyen hibavadászati díjat, feljelentették, hogy a fiút pénteken hajnalban készenlétisek hurcolják el az otthonából.

Most már biztos, hogy a legtöbb netező megismerte a T-Systems nevét. A kommentelők jól láthatóan értékelték a cég önkritikáját és rugalmas hozzállását. Ez jól látszik a céges fb-oldal bármely posztját ellepő kommenteken. 

A cégeknek komoly nehézségeket szokott okozni, hogy a fogyasztóik mindenfélét, vagyis jót is meg rosszat is gondolnak róluk meg a termékeikről, így nehéz értelmesen szintetizálni a visszajelzéseket. Most nem lesz ezzel probléma, mert egyöntetűen mindenki az anyjába küldi el az arrogáns vállalkozást. Itt egy kis megamix, de a legjobb néha odanézni és beleolvasni a szenvedélyes kommentfolyamba:

„Az e-jegy rendszer műszaki szinvonala nem éri el egy másodéves beadandó minimum szintjét. Ahogy a sráccal aki ezt jelezte nektek elbántatok még a pártállami cimboráitoktól is aljas tett lett volna.”

„Normális országokban normális cégektől ez a srác kapna egy szoftvertesztelői állásajánlatot.”

„Szarházi banda. Ezzel a feljelentéssel hatalmas öngólt rúgtatok.”

„Remelem a piac megbünteti a ceget ekkora gyokersegert.”

„Nemtudom, hogy mire vettétek fel a fejlesztőitek nagy részét , de ezek a hibák még talán a 80-s évekbe belefértek volna , de most ... ( de inkább még akkor sem) , lehet el kellene gondolkoznia mindenkinek aki a ti rendszeretek használja ,hogy ki tudja még mennyi adatukhoz férhettek hozzá? Vagy az indiai fejleszőtk a bellső rendszerrel jobb munkát végeztek ?...”

„»Változtass a világon!« ...jah! :) Aztán a T-Systems meg faszán börtönbe zárat!!!”

„Amúgy válságkommunikáción mai napig elrettentő példaként tanítják a Mercedes A-osztály buktáját(kanyarban felborult), ahogy a hibákra rámutatókat arrogánsan lekezelte a cég. Nos, tészysztemsz, legalább abból okulhattatok volna, de sebaj, a tananyag gazdagodni fog.”

„Vidámak a fiatalok, míg nem találnak bugot, akkor irány a börtön.”

Hasonlóan vidám a helyzet a jószándékú júzereket bűnözőző BKK oldalán is. A legfrissebb poszt szövege így hangzik itt:

„A H6-os HÉV Szigetszentmiklós-Gyártelep és Tököl között egy vágányon közlekedik áramellátási hiba miatt. Utasaink türelmét kérjük.”

Amire az első adekvát komment:

„De most akkor elviszik az ELMŰ-t éjszaka a rendőrök, vagy nem? Nem derül ki egyértelműen a posztból, ennek nem sok értelme van így :| ”

És az összes többi hozzászólás, kivétel nélkül, a BKK-t csepüli a letartóztatott júzer miatt. Így:

„Azonnal vonjátok vissza a feljelentést. Titeket kéne feljelenteni emberi élet veszélyeztetése, lásd 3as metró”

„Ki szólt nektek róla? Csak, hogy legyen ideje átlépni a határon...”

„idióták meghurcolni egy gyereket ennyit tudtok undorító fergek”

„fel kell jelenteni mindenkit”

„Remélem a TEK már intézkedett a személy ellen aki jelentette az áramellátási hibát”

Hát igen, az első hírekből nem volt világos, hogy a feljelentő a T-Systems volt, nem a BKK. Az időrendben második legfrisebb poszt így szól:

„Megszűnt a forgalmi akadály a IV., Nádor utcában, a 30-as, a 30A és a 230-as autóbusz újra az eredeti útvonalon közlekedik. Köszönjük a türelmet!”

Amire azonnal pattant a logikus júzerkérdés:

„elálltatok a rabszállítókkal?”  

A BKK felhasználói e cikk befejezésekor – nyilván nem függetlenül az e-jegy-botránytól – éppen így értékelték a céget:

Kapcsolódó
Népszerű
Uralkodj magadon!
Új kommentelési szabályok vannak 2016. január 21-től. Itt olvashatod el, hogy mik azok, és itt azt, hogy miért vezettük be őket.