Augusztus elsején jelentette be a Ferencváros, hogy a jövőben a Heineken gyártja, és forgalmazza a Fradi-sört. Kubatov Gábor klubelnök akkor azt mondta, hogy
"a Heinekennek is az a célja, hogy Magyarországon piacvezető legyen. Nekünk is az a célunk, hogy bajnokok legyünk."
A megállapodásról megkérdezte az mfor.hu Lázár Jánost, a Csíki Sör nagy védelmezőjét, aki még Csíkszentmártonba is elutazott, hogy megigya élete második pohár sörét, hogy ezzel védje meg a "magyar vállalkozást egy nagy multinacionális vállalkozástól, amely a hatalmát fitogtatja." A Miniszterelnökséget vezető miniszter szerint
"a foci sok mindent fölülír, ezzel kapcsolatban van véleményem, de azt inkább megtartom magamnak. Nyilván a futballklubnak kell eldöntenie, hogy mi és mennyit ér."
"Meglátjuk, hogy marad-e rajta vörös csillag," tette hozzá Lázár. Hiába sikerült megállapodnia a Csíki Sör gyártójának a romániai Heinekennel, a miniszter nem vonta vissza javaslatát, ami szigorítaná az önkényuralmi jelképek kereskedelmi használatát: betiltaná a vörös csillagot a termékeken.
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.