Váratlan helyről kapott pofont a kormánysajtó: Bencsik András gyáva szarnak tartja a névtelen szerzőket

Vasárnap este az Echo Tv-n Bencsik András, a Békemenet szervezője volt Szabó Anett vendége, akinek a műsorvezető felolvasott névtelen blogposztot, amiben őt gyalázzák a Gyurcsány elleni népszavazási kezdeményezése miatt. De a Demokrata főszerkesztőjét nem is az akasztotta ki legjobban, hogy az blogon többször leelvtársazták és seggnyalónak nevezték, 

hanem hogy mindezt név nélkül tették.

Bencsik egyszerűen „gyáva szarnak”, „egy ócska alaknak” nevezte azokat, akik még a nevüket sem vállalják, és az ilyeneket ő nem is tekinti tényezőnek. 

Ez váratlan helyről érkezett pofon viszont elég rosszul eshetett a kormánysajtó névtelenül író munkatársának. Például annak, aki

  • az Origón név nélküli cikkben írta meg, hogy botrány tört ki Vona Gábor ünnepi beszéde alatt, pedig a Jobbik-elnök még a pódiumra se lépett. Az értesülést azonnal és kritikátlanul vette át a Habony-médiavilág többi „műhelye” is, pedig a világon semmi nem történt. 
  • Máskor névtelenül írt riportot a Vona miatt rettegő nyugdíjasokról
  • És főleg Kovács Andrásnak, aki utólag vette le a nevét a lejárató cikkéről
  • Vagy a Pesti Srácok szerzőjének, akinek névtelen cikke indította el azt a híresztelést, ami szerint Portik Tamás a börtönből pénzel egy „vezető ellenzéki politikust”, akire aztán a társoldalak már Juhász Péterként hivatkoztak. A TV2 egy elítélt zsarolót megszólaltatva rágalmazta Juhászt, és elbukta a pereket.
  • És a Ripostnak, ami Juhász Péter nyaralásáról tudósított névtelenül, ahogy a Lokál is.
  • Szintén a Ripost írta meg névtelenül, hogy a tüntetésszervező aktivista Gulyás Márton egy meleg társkereső oldalra feltöltött képeit.
  • Szintén névtelenül jelent meg, és futott végig a fideszes médiában az a rendkívül megalapozott hír, hogy Soros repülővel utaztatott volna tüntetőket a „Soros-egyetem” melletti tüntetésekre. Az időrend sem volt teljesen rendben.