Közmédia: Valótlanul híreszteltük, hogy Vona titokban elment Jemenbe, egy Szaddám Huszein által pénzelt párt kongresszusára

A közszolgálati médiának alig nevezhető MTVA-nak – csak két nappal azután, hogy helyre kellett igazítania azt a napokon át a kormányzatközeli magáncégek kezében lévő médiákkal együtt nyomott, elejétől fogva átlátszó hazugságot, hogy Hadházy Ákos (LMP) rendszeresen tanácskozást folytatna Simicska Ádámmal, Simicska Lajos fiával a Jobbikkal történő együttműködésről – helyre kellett igazítania azt a napokon át a kormányzatközeli magáncégek kezében lévő médiákkal együtt nyomott hazugságot, hogy

„Titokban Jemenben járt Vona Gábor”.

A hirado.hu az alábbi helyreigazítást közölte:

„A portálunkon 2018. január 28-án »Titokban Jemenben járt Vona Gábor« címmel megjelent cikkünkben valótlanul híreszteltük, hogy Vona Gábor korábban titokban Jemenben járt, és ott egy Szaddam Husszein által is pénzelt párt kongresszusán mondott beszédet. Valótlanul híreszteltük továbbá, hogy Vona Gábor a Jobbik Magyarországért Mozgalom nevében korábban titkos együttműködési szerződést kötött Iránnal. A valóság ezzel szemben az, hogy Vona Gábor 2002-ben, a Jobbik Magyarországért Mozgalom megalakulása előtt, még egyetemistaként egy ifjúsági konferencián vett részt Jemenben, amelynek a finanszírozásában Szaddam Husszein nem vett részt. Ezt olyannyira nem titokban tette, hogy erről még az általa írt, 2011-ben »Született augusztus 20-án« címmel megjelent könyvében is beszámolt. Iránnal pedig soha nem írt semmilyen szerződést.”

Ki hitte volna, hogy becsúszott valami hazugság, miközben egyszerre nyomták, hogy Vona Gábor egy  buzimuszlim szar?