Már a köztévé is fizetett hirdetésben nyomja a Youtube-on a gyűlöletpropagandát

Média
2018 március 22., 07:15

Már nem csak az Origo, a Ripost, a TV2 és 'Kovács Tamás', hanem végre a közmédia is kendőzetlenül nyomja a menekültek ellen hergelő fizetett hirdetéseket a Facebookon és a YouTube-on.

Nekem azt a hirdetést targetálta a rendszer, amiben egy hölgy rettegve beszél arról, hogy a migránsok Svédországban szexuálisan molesztálják az embereket a tömegközlekedési eszközökön, ezért úgy döntött, inkább Magyarországra költözik. Natalie Contessa napokig a közmédia sztárja volt, aztán kiderült róla, hogy zaklatásért és rágalmazásért is elítélték Svédországban, hogy a neve Nagy A., és hogy maga is menekültként érkezett Svédországba gyerekkorában.

Ez azért számít fejleménynek az előzőekhez képest, mert a fent nevezett oldalak mind magáncégek tulajdonában állnak, amikről csak szegről-végről és cégadatokból tudni, hogy a Fidesz érdekeit szolgálják, a híradó.hu azonban teljesen egyértelműen a közmédia része, közpénzből készül.

photo_camera Forrás: „Tamás Kovács” / Youtube

Amikor Kovács Tamás videói (a csatorna azóta megszűnt) átugorható hirdetésként jelentek meg, fejtörést okozott, vajon hogyan lehetne kideríteni, ki fizet ezekért a gyűlöletbeszéd-hirdetésekért, de a híradó.hu hirdetésével most végre egyértelművé vált, hogy az adófizető állampolgárok.

Kommentek

Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.