Már a köztévé is fizetett hirdetésben nyomja a Youtube-on a gyűlöletpropagandát

2018 március 22., csütörtök 7:15
154

Már nem csak az Origo, a Ripost, a TV2 és 'Kovács Tamás', hanem végre a közmédia is kendőzetlenül nyomja a menekültek ellen hergelő fizetett hirdetéseket a Facebookon és a YouTube-on.

Nekem azt a hirdetést targetálta a rendszer, amiben egy hölgy rettegve beszél arról, hogy a migránsok Svédországban szexuálisan molesztálják az embereket a tömegközlekedési eszközökön, ezért úgy döntött, inkább Magyarországra költözik. Natalie Contessa napokig a közmédia sztárja volt, aztán kiderült róla, hogy zaklatásért és rágalmazásért is elítélték Svédországban, hogy a neve Nagy A., és hogy maga is menekültként érkezett Svédországba gyerekkorában.

Ez azért számít fejleménynek az előzőekhez képest, mert a fent nevezett oldalak mind magáncégek tulajdonában állnak, amikről csak szegről-végről és cégadatokból tudni, hogy a Fidesz érdekeit szolgálják, a híradó.hu azonban teljesen egyértelműen a közmédia része, közpénzből készül.

Forrás: „Tamás Kovács” / Youtube

Amikor Kovács Tamás videói (a csatorna azóta megszűnt) átugorható hirdetésként jelentek meg, fejtörést okozott, vajon hogyan lehetne kideríteni, ki fizet ezekért a gyűlöletbeszéd-hirdetésekért, de a híradó.hu hirdetésével most végre egyértelművé vált, hogy az adófizető állampolgárok.

Kommentek

Ha kommentelnél, ahhoz Közösség vagy Belső Kör csomagra van szükséged. Ha csak olvasnád a többiek hozzászólásait, ahhoz nem kell előfizetés.

  1. Ha még nincs, regisztrálj 444 profilt
  2. Fizess elő a Közösség vagy a Belső kör csomagunkra
  3. Az előfizetésnél használt email címmel regisztrálj a Disqusra és azzal lépj be a cikkek alatt