A CNN-en futnak majd az állami hirdetések Budapest csodáiról

Az Orbán Ráhel segítségével megálmodott „új magyar országmárka” népszerűsítéséről adott kimerítő interjút a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője az Origónak. Guller Zoltán elmondta, hogy kész az új szlogen: 

„Budapest Európa fűszere”,

és a kampánynak van saját honlapja, illetve egy imázsvideója, amivel már részletesen foglalkoztunk mi is.

Most indul a külföldi kampány, aminek középpontjában az élettel teli magyar főváros áll. A médiavásárlás 1,3 milliárd forintba kerül, Guller szerint soha nem költött még kormány ennyi pénzt Budapest nemzetközi népszerűsítésére. Főleg az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, de Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is futnak majd print, online és tévés hirdetések. 

„A CNN a legjelentősebb partnerünk, csatornáin több mint 800 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmünket, mintegy 250 millió háztartásba eljutva.”

További megállapítások az interjúból:

  • Az arculat kialakításakor fontosnak tartottuk azt is, hogy azokat az értékeket állítsuk előtérbe, amelyekben jók vagyunk.
  • Budapest Magyarország zászlóshajó desztinációja; 
  • de nem titkolt célunk, hogy az ide érkező vendégek figyelmét felhívjuk a vidéki desztinációinkra is.
  • Amiben javítanunk kell, az a minőségi turisztikai költések terén van. 
  • Ősszel kulturális kampányunk lesz majd, 
  • télen pedig egy karácsonyra összpontosító imázsfilmet mutatunk majd be.
  • Természetesen készülünk a foci-Eb meccseire, és a lehető legtöbbet hozzuk majd ki abból a három meccsből, amit Budapesten rendeznek majd.