Az Orbán Ráhel segítségével megálmodott „új magyar országmárka” népszerűsítéséről adott kimerítő interjút a Magyar Turisztikai Ügynökség vezetője az Origónak. Guller Zoltán elmondta, hogy kész az új szlogen:
„Budapest Európa fűszere”,
és a kampánynak van saját honlapja, illetve egy imázsvideója, amivel már részletesen foglalkoztunk mi is.
Most indul a külföldi kampány, aminek középpontjában az élettel teli magyar főváros áll. A médiavásárlás 1,3 milliárd forintba kerül, Guller szerint soha nem költött még kormány ennyi pénzt Budapest nemzetközi népszerűsítésére. Főleg az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban, de Franciaországban, Németországban, Olaszországban és Spanyolországban is futnak majd print, online és tévés hirdetések.
„A CNN a legjelentősebb partnerünk, csatornáin több mint 800 alkalommal fogják sugározni az imázsfilmünket, mintegy 250 millió háztartásba eljutva.”
További megállapítások az interjúból:
Kommentek
Közösségünk messze túlnyomó többségének jószándéka és minden moderációs igyekezetünk ellenére cikkeink alatt időről-időre a kollégáinkat durván sértő, bántó megjegyzések jelentek meg.
Hosszas mérlegelés és a lehetőségeink alapos vizsgálata után úgy döntöttünk, hogy a jövőben a közösségépítés más útjait támogatjuk, és a cikkek alatti kommentelés lehetőségét megszüntetjük. Közösség és Belső kör csomaggal rendelkező előfizetőinket továbbra is várjuk zárt Facebook csoportunkba, a Közértbe, ahol hozzászólhatnak a cikkeinkhez, és kérdezhetnek a szerzőinktől is.